Το Inbound Marketing φαίνεται πως, σταδιακά, αρχίζει να αποτελεί προτεραιότητα των επιχειρήσεων, όταν αυτές καλούνται να αποφασίσουν για την digital στρατηγική τους και, ειδικότερα, σε ό,τι αφορά τις προσπάθειές τους στο Lead Generation. Υπάρχουν, μάλιστα, πολλά στατιστικά στοιχεία που το υποστηρίζουν αυτό.
Εάν και το Inbound Marketing είναι μία σύγχρονη προσέγγιση και μετρά λίγα χρόνια, σε αντίθεση με το Outbound Marketing, παρόλα αυτά συνεχώς αναπτύσσεται και μεταβάλλεται, ώστε να ανταπεξέρχεται στις ανάγκες και απαιτήσεις των επιχειρήσεων και του κοινού τους. Επιπλέον, οι Inbound Marketing καμπάνιες επιτυγχάνουν καλύτερο ROI σε σχέση με τις παραδοσιακές μεθόδους marketing, άσχετα με το μέγεθος της επιχείρησης και το budget που διαθέτει, και ο λόγος είναι ο εξής απλός:
Το Inbound Marketing επικεντρώνεται στη δημιουργία περιεχομένου που έχει αξία για το ενδιαφερόμενο κοινό μίας επιχείρησης. Το περιεχόμενο αυτό, με τη σειρά του, κεντρίζει το ενδιαφέρον και την προσοχή του κοινού αυτού, που είναι διατεθειμένο να το διαμοιραστεί με τους φίλους και γνωστούς του.
Το Inbound Marketing παίζει σημαντικό ρόλο σε όλη τη διάρκεια του ταξιδιού που κάνει κάποιος, που ενδιαφέρεται για την υπηρεσία που προσφέρετε, μέχρι να γίνει πραγματικός πελάτης σας (Buyer Journey) και εμείς συγκεντρώσαμε διάφορα στατιστικά που αποδεικνύουν τη σημασία του. Ας τα δούμε λοιπόν!
Στατιστικά για την σημασία του Inbound Marketing για μία B2B επιχείρηση
- Το 68% του κοινού που ενδιαφέρεται για τις υπηρεσίες μίας B2B επιχείρησης, αναζητά πληροφορίες στο Internet. Αυτό σημαίνει ότι το διαδίκτυο είναι ο χώρος που πρέπει να επικεντρώσετε τις προσπάθειές σας.
- Το 90% των χρηστών που βρίσκονται online, δεν γνωρίζουν πληροφορίες σχετικές με μία επιχείρηση μέχρι να την ανακαλύψουν στα αποτελέσματα αναζήτησης.
- Μόλις το 29% των χρηστών επιλέγει να μιλήσει απευθείας με άτομο από το τμήμα πωλήσεων μίας εταιρείας για να μάθει περισσότερα γύρω από το προϊόν ή υπηρεσία που προσφέρει. Αντιθέτως, το 62% των χρηστών επιλέγει να εμπιστευθεί τις μηχανές αναζήτησης.
- Το 47% των ατόμων, που θα αποφασίσουν να γίνουν πελάτες σας, θα δουν τουλάχιστον 3 – 5 σελίδες από το website σας και μετά θα μιλήσουν με κάποιο εκπρόσωπο πωλήσεων.
- Το 87% των αγοραστών φαίνεται ότι εμπιστεύονται πιο πολύ το περιεχόμενο που προέρχεται από κάποιον ειδικό στο χώρο που δραστηριοποιείται η επιχείρησή σας.
- Το 79% των B2B marketers εμπιστεύονται ακόμη το email ως ένα αποτελεσματικό μέσο για την επίτευξη των στόχων τους.
- Το 81% των χρηστών του Internet αποφασίζουν να φύγουν από ένα site ή και από τον browser λόγω μίας pop up διαφήμισης.
- Οι πιο κερδοφόρες B2B επιχειρήσεις διαθέτουν το 40% του συνόλου του Marketing budget τους στο Content Marketing.
- Το 55% των marketers αναφέρει ότι η δημιουργία περιεχομένου, και ειδικά το περιεχόμενο σε Blog, είναι η κύρια προτεραιότητά τους.
- Το Inbound Marketing παράγει 3 φορές περισσότερα leads σε σχέση με τις παραδοσιακές μεθόδους marketing.
- Η δημιουργία περιεχομένου, που εναρμονίζεται απόλυτα με τα χαρακτηριστικά της περσόνας μίας B2B επιχείρησης, έχει τη δυνατότητα να αυξήσει έως και 45% τον αριθμό των leads που είναι έτοιμα να γίνουν πελάτες της.
- Οι B2B επιχειρήσεις, που αποφασίζουν να επενδύσουν στην ανάπτυξη σχέσεων με τα leads που συλλέγουν (Lead Nurturing), καταφέρνουν να επιτύχουν 50% περισσότερες πωλήσεις με 33% λιγότερο κόστος σε σχέση με τα αποτελέσματα που θα εμφάνιζαν χωρίς το Lead Nurturing.
- Το Content Marketing φαίνεται ότι αποφέρει 3 φορές περισσότερα leads σε αντίθεση με την πληρωμένη διαφήμιση στις μηχανές αναζήτησης (paid search advertising).
Επίλογος
Αυτά ήταν κάποια μόνο από τα πολλά στατιστικά δεδομένα που αποδεικνύουν τη σημασία του Inbound Marketing για μία B2B επιχείρηση. Ελπίζουμε να μην σας κουράσαμε ούτε να πιάσατε τα κομπιουτεράκια και να ξεκινήσατε να κάνετε υπολογισμούς.
Άλλωστε, όπως λέει και ο σοφός λαός, οι αριθμοί δεν λένε ποτέ ψέμματα. Αυτό που έχει αρχίσει να γίνεται σαφές είναι ότι το Inbound Marketing αποτελεί, πλέον, τη σωστή επιλογή για μία B2B επιχείρηση επειδή συνεισφέρει σημαντικά στην αύξηση του ROI με απόλυτα μετρήσιμα αποτελέσματα.
Εάν και εσείς θέλετε να δείτε τα αποτελέσματα αυτά στη δική σας B2B επιχείρηση, τότε τώρα είναι η ευκαιρία να μάθετε περισσότερα γύρω από το Inbound Marketing κατεβάζοντας το E-book μας “Εισαγωγή στο B2B Inbound Marketing” που θα βρείτε ακριβώς κάτω από αυτό το κείμενο.